Zřízení elektronického podpisu zajistí odborná firma

20. prosinec 2011  MediaShow.cz   Lifestyle  1651 zobrazení  263 slov

Bez elektronického podpisu se skoro neobejde žádná firma. Zřídit si ho lze zejména kvůli náročnému procesu prostřednictvím odborné firmy.

Komunikovat a úřady se v současnosti vyplatí už elektronicky. A protože je nutné se identifikovat, je nutné mít zřízený elektronický podpis.

Ten je chápán jako uvedení identifikačních údajů autora do elektronického dokumentu. Tento podpis není schopen zaručit ani integritu ani autenticitu podepsaného, ale často se tímto pojmem myslí zaručený elektronický podpis.

Zřídit elektronický podpis je poměrně snadné. Stačí například využít specializované firmy. V rámci služby se vyřizuje veškeré papírování i příprava podkladů pro certifikační autoritu. Podklady ke zřízení elektronického podpisu se dodávají do 2 dnů, získané podpisy se instalují a zprovozňují na počítačích.

Elektronický podpis není klasický grafický digitální podpis. Je tím myšlen souhrn dat, jako je: jméno a příjmení, případně název společnosti, adresa či sídlo, rodné číslo či IČO.

Tento podpis je vhodný zejména pro podání daňového přiznání, přiznání k DPH, přehledu o příjmech a výdajích OSVČ, podání a jiné úkony ve správním řízení, podávání žádostí o dotace EU, datové schránky, podepisování faktur, podepisování PDF dokumentů nebo obchodních smluv.

Komerční sdělení


Reklama

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil