Značkový anglický čaj je požitkem i zážitkem

13. květen 2011  PR   Lifestyle  3006 zobrazení  415 slov

Čaj je oblíbený nápoj pro každodenní pití. Čajová kultura má tradici především v Anglii a naštěstí dorazila už i do Česka.

Čaj je nejstarší a i u nás nejobvyklejší nápoj, který pijeme k snídani. Avšak i během dne přijde vhod. V každém obchodě si jej lze koupit a můžeme si vybírat z mnoha druhů. Ovšem je vhodné podotknout, že v české obchodní síti se nabízejí nejzákladnější druhy čajů.

Reklama

Pokud tedy chceme ochutnat něco jiného, netradičního, musíme se pořádně poohlédnout - a začít hledat. Specializované krámky určitě najdeme v každém větším městě, i kdyby mělo jít o čajovnu. I ta má často v rámci svého sortimentu krabičky k prodeji.

Kvalitní čaj ale není ledajaký. Mnohdy mnohé značky v Česku ani neznáme. Toho si je vědom Sweet-Market.cz, který prodává prostřednictvím svého internetového krámku značkový čaj z Anglie. V nabídce tak jsou čaje černé, zelené, bílé, bylinné, ovocné, rooibos, chai, ajurvédské a speciální bylinné a zdravotní čaje vyráběné podle zásad čínské medicíny.

Anglický čaj

Zaměřímeli se na anglický čaj, v nabídce e-shopu je jich opravdu hodně - zejména od výrobce Taylors of Harrogate. Koupit si lze například Afternoon Darjeeling Tea 20 Sachets, což je černý čaj z vysoko položené čajové zahrady v podhůří Himalájí, na samém vrcholku vegetační zóny, kde se pěstují ty nejlepší čaje.

Čaj z těchto míst má pravou chuť muškátu, která je výsledkem unikátní kombinace chladného mlhavého počasí, bohaté půdy a šetrného sběru a manipulace. Tento typ čaje je ideální pro podávání v odpoledních hodinách.

Anglické sušenky a konvičky

Samozřejmě je to jen ukázka, web nabízí mnoho dalších čajů, ale i horkou čokoládu, sušenky, kávu, cereálie či cukrovinky. Lákavé určitě jsou i pravé anglické čajové sušenky.

Nechybí ani příslušenství. Anglická kultura pití čaje je zajímavá i keramikou a porcelánem. Opět je možné si zakoupit značkové servírovací soupravy. A aby toho nebylo málo, k čaji patří i kabelky. Koukněte na ně!


Reklama

Autor: PR



Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil