Vyzkoušejte elektronickou cigaretu. Stává se revolucí v kouření
18. únor 2013 MediaShow.cz Lifestyle 1732 zobrazení 417 slovPR. Kuřáci stále častěji přecházejí od klasických cigaret k elektronickým. Mnozí i kvůli zdravějšímu kouření i snaze přestat kouřit.
O elektronické cigaretě se říká, že dokáže odnaučit kouření. Není to sice zcela pravda, neboť i v ní je nikotin, ale na rozdíl od klasických cigaret neobsahuje zdraví škodlivé látky jako dehet, oxid uhelnatý, methan či kyanid sodný.
Elektronická cigareta je ale přece jen zdravější a navíc ji lze kouřit prakticky kdekoliv. Její podstatnou výhodou je, že vypadá, chutná a voní jako klasická cigareta, avšak eliminuje téměř všechny nevýhody klasických cigaret. Elektronické cigarety jsou především méně škodlivé pro kuřáky i pro jejich okolí.
Přednosti elektronické digarety
Na trhu je několik druhů elektronických cigaret. Ty se pomalu stávají fenoménem doby. Třeba elektronickou cigaretu Marion lze zařadit mezi hlavní značky, na které se lze po stránce kvality spolehnout. E-cigarety řady Marion eGO a Marion MaXX jsou pro snadnou identifikaci označeny logem.
Mezi klasické výhody e-cigarety Marion patří přednost, že z ní není cítit typický kouřový zápach. K tomu kuřák ušetří hodně peněz, takže kouření je levnější. Další nespornou výhodou je možnost kouření na místech, kde to u klasické cigarety je zakázáno.
Další předností elektronických cigaret je možnost si vybírat z různých ovocných příchutí. Také jsou k dispozici kromě různých druhů i různé velikosti.
Nabízí se otázka proč e-cigareta Marion. Třeba proto, že na českém trhu se začala objevovat už v roce 2009 a od té doby ji vyzkoušelo tisíce zákazníků. Na prvním místě stojí vždy kvalita produktů a spokojenost zákazníka, takže všechny elektronické cigarety a příslušenství před uvedením do prodejen jsou pečlivě testovány. Navíc náplně jsou jednoznačně zdravotně nezávadné.
Aby měl kuřák jistotu, že kupuje kvalitní elektronické cigarety, měl by se zaměřit na kvalitní e-shopy. Jedním z nich je Ecigareta-marion.cz.
Komerční sdělení
Reklama