Vyzkoušejte databázi slev a slevových portálů v novém stylu
4. červenec 2011 PR Lifestyle 2086 zobrazení 508 slovNa slevy lidé slyší a obchodníci či poskytovatelé služeb to vědí. Proto jsou na netu vyhledávané databáze a agregátory slevových portálů.
Hromadné slevy jsou stále více u zákazníků oblíbené. Vznikají nové slevové portály, které nabízejí dohromady až stovky slev. Aby bylo možné se v nabídkách orientovat, jednotlivé slevy sdružuje agregátor slev. I těch je na českém internetovém trhu poměrně hodně.
Ovšem sleva není jako sleva. Protože je stále složitější se v nich vyznat a často se může stát, že inzerovaná nabídka je terno, opak může být pravdou.
Vyhledávač a agregátor
Proto to chce vyhledávač a agregátor slev v jednom. Takovým je například portál slevy.vyprodeje.cz. Ten funguje jako porovnávač a databáze slev z jednotlivých slevových serverů. Díky intuitivnímu filtru lze navíc slevy třídit podle daných kritérií.
Velkou výhodou těchto stránek je dále pokročilé filtrování a řazení slev (výběr měst a kategorií ve výpisu, řazení dle čehokoliv); filtrování slev podle slevových serverů; filtrování dnešních slev; označování a filtrování oblíbených slev; stránkování výpisu; mapy u slev; seznam slevových serverů; pokročilé nastavení výpisu slev do e-mailu a RSS; doporučování slev na FB, posílání přátelům e-mailem; slevové servery mají možnost zvýhodnit pozici ve výpisu pomocí PPC (fixní nebo procentuální cena dle ceny slevy).
Slevy dne jsou hitem a lze se domnívat, že ještě dlouho budou. Prakticky v současnosti obchodníci nejsou schopni prodávat zboží za normální ceny. Stále více lidí čeká na slevové akce a trh se jim musí přízpůsobovat.
Zakoupené zboží ze slevových portálů
Proto ani vývojáři slevového agregátoru nezahálejí a neustále vymýšlejí nové funkce, které se budou od konkurence odlišovat. Na webu tipy.vyprodeje.cz je momentálně nová sekce, která obsahuje možnosti uveřejnění zakoupeného zboží ze slevových portálu. Uživatelé se tak mohou chlubit a svěřovat dobrými nákupy.
Výhodou je možnost uveřejnění zakoupeného zboží nebo služby ve výprodeji. Rozhodovat se podle fota, popisu, původní ceny, nové ceny, platnosit výprodeje, obchodu a města.
Přidávat se mohou komentáře a hodnocení (rating). Využívá se dále doporučování, sociální vazeb (líbítka, sdílítka). Přichystáno je týdenní odměňování autorů příspěvků s nejlepším ratingem. A filtrování a hledání v příspěvcích je stejné jako u hromadných slev samozřejmostí.
Reklama