Promo akce jsou oblíbené mezi zákazníky i firmami

26. březen 2011  PR   Lifestyle  3822 zobrazení  485 slov

Promo akce v současnosti využívá mnoho firem a v posledních letech i živnostníků. Zejména jsou důležité pro podporu prodeje a získat na svoji stranu zákazníka.

Promo akce jsou oblíbené mezi zákazníky i firmamiPromo akce jsou oblíbené mezi zákazníky i firmami

Promo akce jsou nedílnou součástí moderního marketingu. Zahrnují celou řadu služeb, které jsou spojeny s účasti na výstavách a veletrzích. Pro ně jsou důležité promo stánky a k nim jsou nedílnou součástí také hostesky a promotéři.

Reklama

K sales promotion patří i roadshow. Ta je vhodná k oslovení zákazníků přímo na ulici či v supermarketech. Oblíbené jsou ochutnávky, samplingy a spotřebitelské soutěže.

Vedle výstav a veletrhů jsou důležité i firemní akce a teambuilding. Pro oslavy, výročí a další slavnostní příležitosti se zajišťují rauty.

Aby vše klaplo, je vhodné si na různé typy promo akcí zajistit kvalifikovanou firmu, která zajistí vše "na klíč". Chce to vybrat takovou, která nenabízí šablony použitelné na jakýkoli typ promo akce, ale vždy hledá unikátní řešení, do kterého investuje maximum času a úsilí.

Druhy promo akcí

Ochutnávky jsou ideální příležitostí, jak získat zpětnou vazbu a upozornit na výrobek jeho cílovou skupinu. Vhodné zejména pro zavádění nového výrobku nebo nějaké inovace.

Firemní akce v praxi představují poděkování firmy svým zaměstnancům za jejich práci. Nejčastěji se firemní akce pořádají před Vánocemi, při příležitosti výročí založení firmy, případně ve chvíli, kdy se podaří uzavřít výjimečný kontrakt. Firemní akce mohou mít podobu galavečeru, večírku, slavnostního rautu či tiskové konference.

Sales promotion, nebo-li podpora prodeje, je efektivním nástrojem, který pomáhá zvýšit poptávku po produktu nebo službě. Uspěšně realizovaná sales promotion dokáže získat nové zákazníky nebo si udržet stávající klienty. Obvykle jde o krátkodobou akci, která míří na koncového spotřebitele.

Teambuilding se dá do češtiny volně přeložit jako tmelení kolektivu. U některých zaměstnanců obecně vzbuzují spíš obavy, další je prostě milují. V každém případě je teambulding nástrojem, který slouží pro vylepšení vnitřní komunikace ve firmě ...

Roadshow představuje akci, jejímž cílem je upozornit širokou veřejnost na vaše výrobky a služby v případě komerční akce.

Spotřebitelské soutěže patří k dlouhodobějším akcím sales promotion. Nejčastěji jde o sbírání či sestavování jednotlivých dílů (obrázků, čísel, kódů apod.) umístěných přímo na produktu. Hlavní motivací účastnit se spotřebitelské soutěže jsou pro zákazníka samozřejmě ceny.


Reklama

Autor: PR



Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil